Régi szék új élete

2017.09.25

Találtam két eléggé viharvert széket. Az alján még látható egy leltári címke, mely szerint 196. valahányban készítettek. 

Kezdtem egy alapos csiszolással és portalanítással. Majd fehér krétafestéket használtam, ezt két rétegben vittem fel (ennek oka, hogy ilyen régi dolgoknál a vizes bázisú termék kioldhatja a fába ivódott anyagokat és ez például a fehérnél okozhat elszíneződést, itt is látható volt ez a jelenség) 

Így nézett ki "alapozás" után. A két réteg felvitele után Factor Aqua vastaglazúrt használtam antracit színben. Itt látható még bocimintásként :-)

Majd ismét felvittem rá két réteg krétafestéket, majd durva csiszolóval (80-ast és 120-ast használtam) visszacsiszoltam, hogy az antracit színű vastaglazúr láthatóvá váljon., majd lakkoztam, hogy tartós legyen. Íme ilyen lett az elkészült szék:

Még egy vintage stílusú székpárnát is készítek hozzá, majd ezt is megmutatom :-) ha elkészül

Festékekkel kapcsolatos infókat itt találod: https://tol-ig.hu/

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el